nedelja, 30. april 2017

. . . KONKURENCA (je zdrava) . . . 

V tokratno razmišljanje me je spodbudil neljubi zaplet, ki sem ga bila nekaj časa nazaj deležna s strani dekleta, ki je promovirala izdelke konkurenčnega podjetja. Najini mnenji o vrtnarskih izdelkih našega podjetja sta se močno razhajali, zato sem se poglobila v močno meditativno razmišljanje o tem, kaj konkurenca sploh je in zakaj je pravzaprav prisotna.

Razodelo se mi je dejstvo, da je konkurenca na trgu pravzaprav potrebna, če ne rečem celo nujna, saj nas spodbuja v delovanje in spreminjanje. Pazi na nas, da ne zaspimo, če pa je morda v danem trenutku od nas močnejša, pa nam je lahko celo učiteljica. Ob tem pa naj seveda omenim, da je meja med koristnim vplivom in škodovanjem konkurence zelo tanka. Zelo hitro se lahko zgodijo nekorektnosti, kot so se tisti dan zgodile meni.

Izkušnja zame je bila v tem dogodku predvsem lekcija, da si je za dolgoročno prodajo vedno potrebno priskrbeti lastno izkušnjo pri vsaki stvari, ki je predmet prodaje. Spoznala pa sem tudi, da z metanjem polen pod noge žal ne pridemo daleč. Dobila sem poleno pod noge, a na dolgi rok sem dobila potrditev, da tak način delovanja ne vodi nikamor. Četudi je bila v danem trenutku moja prodaja zaradi tega dogodka zmanjšanja, sem na dolgi rok pridobila veliko, saj sem lahko spoznala tisto dekle v pravi luči. Za sladkim nasmeškom in besedami, se je skrival hinavski karakter, ki je za dosego svojega cilja pripravljen drugim tudi škodovati. In to je tisto, kar se ne obnese na dolgi rok. Škodovati drugemu zaradi lastnega cilja, nas ne pripelje daleč, saj ste lahko popolnoma prepričani, da bo za vse poskrbela karma.

Zato dragi moji, kadar vas prime, da bi metali polena pod noge drugim ljudem, se tega raje vzdržite, četudi menite, da v ozadju delate za višji namen. Pri teh stvareh, kot že rečeno, vedno deluje zakon karme in vedno se vrne nazaj tisto, kar v okolico damo. Spoštujte sebe in druge ter delujte korektno. Le tako boste naredili dobro popotnico v novo dimenzijo, ki vam bo odprla prodajo vaših izdelkov in storitev na dolgi rok in v novem, morda celo nepričakovanem kanalu. 


Rada vas imam in lep pozdrav do naslednjič. 😆


Ni komentarjev:

Objavite komentar