nedelja, 7. maj 2017

. . . DA NE BOŠ ZBOLELA . . . 


Včeraj sem imela priložnost spoznati še eno zanimivo človeško naravo oz. reakcijo na spremembe nekoga drugega. V zadnjem času sem, kot ste najbrž že prebrali končno uspela vzljubiti svoje telo in posledično tudi izgubiti cca. 15 kg odvečne telesne teže. Jaz se sedaj počutim fantastično ter veliko bolj zadovoljno in samozavestno, kot sem se v preteklosti. Moji kilogrami so sedaj v zdravem razmerju glede na mojo višino in tudi na konstitucijo mojega telesa. Imam še nekaj rezerv v pridobivanju mišične mase, ampak to pustimo za drugič. (hihihihi 😆😆) Skratka, trenutno sem glede na vloženo delo, zelo zadovoljna z rezultatom. 😆

Sem pa včeraj na obisku pri starših naletela na znanca, s katerim se že dolgo nisva srečala. Malo me je, ali pa tudi ne, presenetil njegov odziv na mojo spremembo telesne teže. Po pozdravu, me je pospremil še z besedami, kaj počnem s seboj, odkimal z glavo in rekel »Da ne boš zbolela.« Za trenutek sem se zamislila in mu razložila, da sem se za to odločila zavestno in da sem vse dosegla s prehrano, v katero sem vnesla zdrave spremembe. (O njih lahko preberete tukaj.) Ko sem ga pomirila in mu razložila, da namesto praškov uživam kaše, polente, zelenjavo in podobno, je šele uspel razpustiti svoj zaskrbljeni obraz. Ko sva se končno strinjala, da je moje hujšanje zdravo, da poteka pravzaprav samo od sebe in da je njegova skrb odveč, sem se še sama nekoliko potopila v svoje misli in želela raziskati, zakaj ga je pravzaprav tako zaskrbelo, saj obstaja mnogo ljudi, ki so še bolj suhi od mene, pa jih nihče ne svari pred tem, da bodo zboleli. 😆

No, seveda za odgovor nisem potrebovala dosti časa. Težava se je očitno pojavila, ker je bila okolica mene navajena na malo bolj okroglo. Ker sem bila večino svojega časa relativno zdrava, tudi moji teži niso pripisovali posebnega pomena. Sprememba pa jih je pustila odprtih ust in zaskrbljene, ker tega pri meni niso poznali in tega niso bili navajeni. No, pravzaprav njihov ego je zaskrbelo, ker pač ne loči med tem, da so spremembe za nas kdaj tudi dobre. Naloga ega je, da nas na vse načine želi obvarovati pred njimi oz. ego nas želi zaščititi pred nevarnostjo. In tako se je zgodilo tudi včeraj. Gospoda je zaskrbelo zame, ker je bilo nekaj drugače in po mnenju njegovega ega škodljivo.


Ob tem pa naj spomnim še na drugo pomembno dejstvo, da kljub temu da, da je pri vsem skupaj šlo za dobronamerno skrb, njegovo mnenje zame osebno ni pomembno. Šteje edino moje počutje in pomembno je samo to, kako sem s svojim telesom zadovoljna jaz. Večkrat ste že lahko prebrali, pa ne bo škodovalo, če ponovim še enkrat. Ne glede na to, kaj storite, 50% ljudi vas bo pri tem podprlo, ostalih 50% pa ne, zato vedno sledite samo sami sebi, svojim željam in svojim ciljem. Poslušajte svoj notranji glas in delujte v skladu z njim. 😆





Rada vas imam in lep pozdrav do naslednjič. 😆



Ni komentarjev:

Objavite komentar