nedelja, 9. april 2017

. . . TI IMAŠ TOLIKO DELA SAMA S SEBOJ. . . 

Jaaa, prav ste prebrali, res imam toliko dela sama s seboj, da se komaj vidim iz njega. In veste kaj je posledica vsega tega dela?  Nimam časa, da bi se ukvarjala z drugimi. . . 

Bistvo osebnega razvoja je delo na sebi, da vsak dan mi sami postanemo boljši kot smo bili včeraj, da zorimo se krepimo in rastemo. Z osebnim razvojem se veča naše zavedanje in dojemanje sveta postane širše. Posledično zmanjka časa za ukvarjanje z drugimi ljudmi in kar na enkrat tako pričakovanja, ki jih gojimo do drugih ljudi padejo in naše življenje postane lepše. Zavedanje, da je odgovornost za našo srečo izključno v naših rokah, je neprecenljivo. Na tem mestu še kako drži pregovor, kakor si boš postlal, tako boš spal. In tudi pri delu na sebi je tako, kolikor si pripravljen vložiti v svoj razvoj, toliko rezultatov pride.  

Jaz sem v zadnjem letu v delo na sebi vložila ogromne količine časa, truda, potrpežljivosti in na koncu koncev tudi denarja, saj je naložba v izobraževanja zame osebno trenutno največ vredna. Vse skupaj pa mi že prinaša rezultate in spremembe na vseh področjih.

Odločitev za osebno rast pa seveda ni lahka, pahne nas iz cone udobja in od nas zahteva delo, resnično delo. Vsak si mora najti način, ki mu odgovarja in potem vsak dan delovati v smeri izboljšav sebe. Pri meni meditacija in pisanje delata čudeže, nekomu drugemu morda nekaj drugega. Bistvo vsega pa je, da ves čas delam in kopljem jaz sama, čudežna tabletka, ali metoda, ki bi na hitro odpravila naše težave tukaj žal ne obstaja. Pomembno je najti vzrok oz. izvor naših težav, šele poznavanje le tega, pa ga lahko odpravi.  

Razumevanje situacij in odnosov takih kot so, mi pomaga graditi boljše situacije in boljše odnose. Z nekaterimi ljudmi okoli mene so se le ti okrepili, drugi ljudje so iz mojega življenja odšli in naredili prostor za nove ljudi, s katerimi v danem trenutku razmišljamo enako. Povezujem se z ljudmi, s katerimi smo na nek način energijsko usklajeni in če se energije med nami spremenijo, se naše poti pač razidejo. Popolnoma preprosto, a včasih tako težko razumevajoče dejstvo, saj se na ljudi, dogodke ali na stvari velikokrat preveč navežemo. In tudi navezave so tiste, ki nas lahko ovirajo. Navezave nam onemogočajo sprejemati dejstvo, da v vesolju pravzaprav ni ničesar našega in da vse izhaja iz enega. Danes nam je namenjeno nekaj ali nekdo, jutri pa našo pot že lahko prekriža nekdo ali nekaj, kar je za nas boljše in bolje energijsko usklajeno.


Dejstvo je, da so izgube na dolgi rok dobra stvar, saj prinesejo nekaj novega. Le sprejeti je potrebno, da je vse to del življenja in da smo za svojo srečo odgovorni le mi sami. Zato dragi moji bralci, vedno se ukvarjajte sami s seboj, po domače rečeno čistite svoj prag in poskrbite za svoje lastno doživljanje sveta, pa boste kar na enkrat zaživeli lahkotnejše in bolj srečno. Čas, ki ga namenjate kritikam delovanja drugih, usmerite vase in presenečeni boste nad pozitivnimi spremembami, ki temu sledijo. Po drugi strani, pa se tudi ne menite za kritike, ki jih zaradi svojega delovanja prejemate vi. 😄




Rada vas imam in lep pozdrav do naslednjič. 😆

Ni komentarjev:

Objavite komentar