nedelja, 2. april 2017

. . . NOVA PRILOŽNOST . . . 

Danes je zame dan, ko kar malo praznujem, saj si bom lanski drugi april zapomnila za vse večne čase. Čeprav v tistem trenutku ni bilo videti tako, sedaj lahko rečem, da sem lani na ta dan dobila novo priložnost v življenju. Porinjena sem bila iz cone udobja in prisiljena sem se bila soočiti sama s seboj.  😄

Bila je sobota zvečer, ko sem po opravljenem delu preostanek večera planirala preživeti s takratnim partnerjem. Razplet večera pa je bil nekoliko izven mojih načrtov, saj sem nehote odkrila prevaro, ki je botrovala koncu najinega razmerja. Takrat mi je počilo srce, a vseeno sem se še v istem večeru odločila, da stvarem pridem do dna in raziščem kakšni so vzroki in zakaj se take stvari zgodijo.  
Podobno bom o tem pisala v prihajajoči knjigi Izgubilasem tebe, a našla sem sebe. Za sedaj pa naj napišem nekaj besed o moji novi priložnosti. 😄😄

Če pogledam drugi april pred enim letom in današnjega ter primerjam sebe takrat in danes, sem resnično le hvaležna za novo priložnost. Intenzivno delo na sebi mi je tako zelo dvignilo lastno zavedanje in spremenilo pogled na svet, da si niti predstavljati ne znam kako bi se razvijala, če bi ostala na stari poti. Toliko sprememb, toliko preizkušenj, a čisto vsak trenutek, ko mi je bilo težko, je bil vreden. Tako zelo vreden in zanj sem tako zelo hvaležna. 😄😄

Pred enim letom sem bila videti kot zombi, danes pa žarim, to pa vem zato, ker ta žar zelo močno občutim v sebi. Za nič na svetu ga nebi zamenjala. Vse skupaj mi je prineslo zavedanje in ljubezen do sebe, končno sem vzljubila svoje telo in od mene je posledično odpadlo 15 kg nepotrebnega balasta. Razrešila sem odnose s svojimi starši, poklicno sledim svojim sanjam, skratka spreminjam in razvijam se iz dneva v dan. Šele sedaj v podrobnosti razumem in čutim vso teorijo, dati sebe na prvo mesto in imeti rad sam sebe in svoje življenje točno takšno kot je. Še dva meseca mi manjkata do 30 rojstnega dne in zelo se ga veselim, saj sem prepričana, da me čaka najboljše leto do sedaj. Vznemirjena sem ob misli, kaj vse me še čaka. 😄

Do vsega tega pa sem prišla z meditacijo in pisanjem, ki sem ju v zadnjem letu v svoje življenje vključila vsakodnevno. Ni boljšega občutka, kot zapreti oči in se poglobiti v svoje notranjosti ter vedeti, da nas angeli in drugi vodniki podpirajo in vodijo na vsakem koraku. Naj povem, da je tudi vera tista, ki me vodi in usmerja naprej. 😄


Zato dragi moji bralci še enkrat poudarjam, delo na sebi ni lahko, zahteva predanost, potrpežljivost in vztrajnost, je pa vredno. Sprememba, ki jo doživimo znotraj sebe nam omogoča, da svet vidimo še iz druge perspektive in nam odpira nove možnosti in priložnosti. Pišite, meditirajte, skratka počnite stvari ob katerih rastete in se razvijate. Najdite orodje, ki vam bo pomagalo in zaradi katerega boste vi sami v svoje življenje zrli z veseljem in optimizmom. 😃 




Rada vas imam in lep pozdrav do naslednjič. 😆


Ni komentarjev:

Objavite komentar