nedelja, 16. april 2017

. . .  VESELE VELIKONOČNE PRAZNIKE . . . 


Velikonočna nedelja je in pri razmišljanju, kaj bi danes delila z vami, mi je pozornost vzel občutek, ki sem ga imela do teh in tudi vseh ostalih praznikov v preteklih letih. Niso mi bili preveč prijetni, saj zame niso pomenili iskrenih in pristnih druženj, ampak sem vse običaje videla kot neko prisilo in na nek način tudi sprenevedanje. Nisem jih imela preveč rada, ker sem vedno imela nek občutek nerazumevanja in občutek odtujenosti, čeprav smo se zbirali pri skupnih omizjih. Sedeli smo za isto mizo, se smehljali, tiste prave povezanosti pa resnično ni bilo čutiti.

Ne dolgo nazaj smo se s sošolkami na našem tečaju angelske terapije menile ravno o tem problemu, ki po mojem mnenju pesti veliko število slovenskih družin. Menim, da je neizražanje lastnega mnenja za voljo miru kar resen problem, ki nas lahko vodi v še kaj hujšega kot pa samo v stres ob družinskih srečanjih. Za voljo običajev se zberemo v razširjenih družinskih krogih se smehljamo eden drugemu in ob tem komaj čakamo da gremo domov. Že nekaj dni prej nas je strah tega druženja in obiska, a hkrati ga vedno znova nemočni izberemo.

Razmišljala sem, zakaj je temu tako in če smo pri vsem tem zares tako zelo nemočni??

No naj iz lastnih izkušenj povem da ne. Vedno imamo možnost izbire. Vedno lahko izberemo s kom se bomo družili in komu bomo bomo namenili svoj čas. Seveda se zaplete pri tem, ker gre za naše družine, zato imamo tudi pri tem možnost izbire in sicer v tem smislu da z delom na sebi, razumevanjem in odpuščanjem dosežemo, da se naši odnosi uredijo. Jaz sem se lotila intenzivnega dela in uspelo mi je doseči občutek, da se letošnjega velikonočnega zajtrka veselim. Ta občutek pa je posledica dela, potrpežljivosti, ure in ure meditacij, pisanja in tudi kakšno soočenje se je zgodilo. Odločila sem se, da želim spremeniti odnose, energijo predvsem pa sebe, zato sem se pač lotila dela.

In to popotnico želim dati tudi vam. Če vam ni všeč energija, ki jo doživljate ob srečanjih z domačimi jo spremenite. Vse možnosti imate, orodja so danes dostopna bolj kot kadarkoli prej, potrebno pa je vaše delo in pripravljenost za spremembe. Ko se/ če se boste odločili, vam bodo orodja in situacije na pot hodile same. :)

Dragi moji, želim vam lepe in mirne velikonočne praznike. Bodite veseli in izpolnjeni in vi ste tisti, ki lahko ustvari spremembo, najprej pri sebi in posledično tudi v vaši okolici.




Rada vas imam in lep pozdrav do naslednjič. 😆



Ni komentarjev:

Objavite komentar