sobota, 18. marec 2017

. . . VSE JE ZA NEKAJ DOBRO . . . 

Nekaj časa nazaj sem po bližnjem parkirišču delila svoje promocijske letake. Zatikala sem jih pod brisalce in se soočala z mešanico veselja in nelagodja ob enem. Precej zanimiv občutek, ki pa mu nisem želela posvečati preveč svoje pozornosti in nadaljevala z delom, ki sem si ga zadala.

Mimo mene je prišel poznan gospod, kateremu sem vsa navdušena letak izročila v roke. Vzel ga je, na hitro preletel in iz njegovega nasmeha sem zaznala tisti posmeh, »kaj se grem z vsem tem«. Postalo mi je hudo, zato sem se obrnila in nadaljevala z delom. Oči so mi za nekaj trenutkov orosile solze, a sem se kmalu zavedla, da bo takih stvari na moji poti še veliko. Neodobravanja, zavrnitev in kritik bom s strani poznanih in nepoznanih ljudi verjetno deležna še veliko, a samo moja izbira je, ali jim bom verjela. Tokrat sem izbrala drugo pot in nadaljevala s svojim delom. Nisem se pustila motiti, čeprav mi ni bilo več tako prijetno. Naprej sem delila letake in zelo kmalu ob drugem avtomobilu naletela na starejšega gospoda, ki je moj letak sprejel z veseljem. Vprašal me je s čim se ukvarjam in kaj piše na letaku. Z veseljem sem mu razložila in zapletla sva se v prijeten pogovor. Govorila sva kar dolgo časa in v času najinega pogovora sva oba prišla do pomembnih spoznanj, ki sva jih lahko podelila drug z drugim. Vsak sva dobila svojo lekcijo drug od drugega. 😄

Poleg spodbudnih besed in pomembnih informacij, ki sem jih tisti dan sprejela iz naključnega pogovora, sem dobila še zelo pomembno lekcijo o vztrajnosti, ki se izplača kljub zavračanjem in neodobravanju bližnje okolice. Nisem odnehala in se poražena v solzah odpravila domov, ampak sem pomislila na zelo znano dejstvo, da ne glede na to, kar narediš te bo 50% ljudi podpiralo pri tvojem početju, 50% pa ne. Ker sem nadaljevala s svojim delom, sem nekaj časa kasneje naletela na dober odziv in na prijetne besede. Ob tem pa se vedno bolj zavedam tudi dejstva, da ob zavrnitvah letakov in podobnih stvari, ljudje zavračajo samo tvoj izdelek ali storitev in v nobenem primeru tebe osebno. 😄

Zato dragi moji nadaljujte s svojim početjem, ki ga imate radi, sledite svojim sanjam in sledite sami sebi. Kaj meni vaša okolica pravzaprav ni pomembno. Obdajte se z ljudmi, ki razmišljajo enako kot vi in so skupaj z vami navdušeni nad vašimi sanjami. 😄


Prilagam pa še tisti slavni letak, ki sem ga delila prejšnji dan. Ker verjamem vanj in v svoje delo, ga delim tudi z vami. Tistim 50% bralcev, ki tole berete z enakim navdušenjem, kot jaz pišem, pa dovolim da priloženi letak delite naprej med svojih 50%  navdušenih. 😃



 Meditacija dela čudeže



Rada vas imam in lep pozdrav do naslednjič. 😆



Ni komentarjev:

Objavite komentar