nedelja, 12. marec 2017

. . . PUNCE JE ŠKODA . . . 

Takšno popotnico sem zadnjič, kot preneseno sporočilo, prejela od prijateljice, ki mi je prenesla pozdrave od znanke. Najprej nisem čisto dobro razumela, kaj misli s tem, da me je škoda, a potem sem kmalu zaznala tisto energijo strahu pred mojim početjem, zaznala sem strah pred meditacijo, ki je žal veliko ljudem še vedno uganka.

Običajno se ne menim za opazke, saj vem, da jih bom na svoji poti deležna še veliko,  a vseeno me je slednja potisnila v razmišljanje o tem, kako različni smo si ljudje med seboj in kako različno dojemamo drug drugega. Ugotovila sem, kako lahko si je ustvariti neko lastno mnenje, brez da bi prej preverili, kaj se v resnici dogaja. Vidim, da še vedno včasih zbujam strahove in mnenja, da smo ljudje, ki se ukvarjamo z alternativami na nek način zabredli, zato sem se čutila dolžno, da vam predstavim meditacijo od bližje in vam povem, kako čudežno je lahko vse skupaj, če se le odpremo za drugačno in razširjeno razmišljanje. Če si le upamo stopiti iz cone udobja in če si le upamo raziskovati svoje skrite globine, lahko kvaliteto svojega življenja in delovanja dvignemo na čisto nove nivoje. Kar na enkrat se nam odprejo mnoge nove možnosti in priložnosti za ustvarjanje in povezovanje. 😆

S tem člankom vam želim povedati, da sem fizično še vedno enaka kot vsi ostali ljudje, še vedno so moji nameni delovati v najvišje dobro sebe in vseh drugih ter še vedno delujem tako kot najbolje vem in znam. Od marsikoga pa se razlikujem predvsem po tem, da sem neskončno hvaležna za vse situacije, ljudi in izkušnje, ki mi prekrižajo pot. Hvaležna sem za zavedanje in možnost izbire ter da poznam tehnike in orodja s katerimi lahko pomagam sebi in drugim do večje kvalitete življenja.

Padla sem in šla skozi viharno obdobje, vendar sem se pobrala in našla smisel mojega delovanja. Lahko bi postala zagrenjena, morda bi lahko res »zabredla«, pa nisem, ker vem, da je moj namen večji. Izbrala sem luč in se dvignila, najprej zaradi sebe, sedaj pa tudi vam želim pokazati, da je to mogoče. 😆

Ko je naša želja po spremembi dovolj velika, je vse mogoče in čisto vse postane odvisno samo od nas samih. Vedno imamo možnost izbire. Jaz sem izbrala delovanje. Očistila sem se lastnega pomilovanja in stopila v akcijo. Meditacija mi je na tej poti pomagala. Trdno sem verjela v rezultate svoje predanosti, kljub temu da v začetku nisem imela ničesar oprijemljivega. Dvigovala sem lastno vero, šla skozi težave in bila na koncu nagrajena za svoje delo. 😆 Še vedno me spremljajo preizkušnje, vendar ob tem vedno krepim tudi zaupanje in potrpežljivost. 😃

Dragi moji bralci, naj še enkrat poudarim, da je meditacija najboljše orodje za doseganje stika s samim seboj. Je tehnika, ki nam pomaga razrešiti ovire in blokade, zato je strah popolnoma odveč. Strah ustvari naš ego, ki se upira spremembam, da bi nas zavaroval, ker žal ne razloči med pozitivnimi ali negativnimi spremembami. Svetujem vam, da poskusite pomiriti svoj ego in si dovolite zaživeti spremembe, ki jih prinaša meditacija.  Že res, da je v začetku morda hudo, vsaj pri meni je bilo tako, a sem vztrajala in se prebila skozi, kar pa je tudi najboljša pot za resnično in dokončno odpravo naših težav. 😆

Meditacijo lahko podrobneje spoznate tudi na dogodku MALAŠOLA MEDITACIJE, na kateri bomo vse te strahove razložili in predelali. Podrobnosti najdete s klikom na priloženo sliko. 😆


 MALA ŠOLA MEDITACIJE


Želim vam uspešno raziskovanje samega sebe. 😆

Rada vas imam in lep pozdrav do naslednjič. 😆

Ni komentarjev:

Objavite komentar