nedelja, 19. februar 2017

. . . PISANJE JE NAJBOLJŠA TERAPIJA . . .


Vsebino tokratne objave, sem si delno sposodila kar v mojem malem priročniku PISANJE JE NAJBOLJŠA TERAPIJA, ki sem ga ustvarila za vas, Dragi moji. V priročniku sem opisala svojo izkušnjo pisanja občutkov in dogodkov. Sprva sem pisala samo zato, da sem neprijetnosti spravila iz sebe, kasneje pa sem iz tega razvila neke vrste terapijo, saj sem se naučila pisati tako, da sem iz situacije, dogodka ali odnosa lahko prepoznala lekcijo. 😃

Preberite si kratek odlomek. 😄
"S pisanjem dnevnika sem pravzaprav začela že v mladih letih. Saj veste, kako zabavno je, ko pišeš o tem fantu pa o onem. Da ne govorim o prepirih s starši in prijetnih druženjih s prijateljicami. No kak tak zapis, bi nekje na podstrešju še vedno lahko našla, ampak to ni tisto o čemer želim pisati tokrat. Osredotočila sem bom na pisanje »dnevnika«, ki je neke vrste terapija. Zame osebno je bilo pisanje svojih občutkov prva terapija, ki se obnese še danes, saj pri njej nisem od nikogar odvisna. Tudi prijateljic mi ni potrebno obremenjevati z mojimi težavami, saj vse preprosto izlijem na papir.

S pisanjem kot terapijo sem se srečala v drugem letniku fakultete, ko sem prvič obiskala alternativnega zdravilca. V tistih časih sem se začela intenzivno spraševati kaj delam narobe, da mi ne uspe kakega fanta obdržati dlje kot tri mesece. Za seboj sem imela nekaj zvez, ki so se končale še preden so se dobro začele, zato sem morala najti vzrok temu. Po priporočilu znanca sem se prijavila k terapevtu, ki pa mi je že pri prvem obisku svetoval pisanje. Predlagal mi je, naj si zapisujem vsako misel, dogodek in občutenje, ki mi prekriža pot. To sem tudi storila in tako se je moje »terapevtsko« pisateljevanje pričelo. Učila sem se tehnik avtogenega treninga, ki je pravzaprav ena izmed oblik meditacije, zraven pa intenzivno pisala in pisala.

Popisala sem mnogo papirjev, ko sem se nekega dne odločila svoj dnevnik prenesti v elektronsko verzijo. Osnutek v e-mailu je sedaj že nekaj let moj najboljši prijatelj, ki ga imam vedno s seboj, saj imam tudi telefon vedno pri roki. Na papir sem zelo intenzivno izlivala, čisto vse kar se mi je dogajalo in tudi kako sem se ob tem počutila. V začetku sem samo zapisovala dogodke, danes pa te dogodke znam tudi razčleniti, razumeti ter posledično v njih najti lekcijo."

Zgornji odstavek piše o mojih začetkih, rezultate in navodila kako se pisanja kot terapije lahko lotite sami pa boste našli v priročniku, ki ga lahko naročite na spletni strani na kateri izpolnite obrazec za naročilo. Kliknite na spodnjo povezavo, ki vas pripelje do obrazca. 😄




Na vašo željo vam bom priročnik z veseljem poslala po e-pošti, saj vam želim pokazati kako se lahko že z malo truda dosežejo lepi rezultati. 😄


 MičnaCvetlična


Rada vas imam in lep pozdrav do naslednjič. 😆

Ni komentarjev:

Objavite komentar