sobota, 5. november 2016


MičnaCvetlična OSEBNO


Razmišljala sem, kako naj začnem svoj prvi prispevek na blogu in ugotovila, da se moram naprej predstaviti;  kdo sem, kaj delam in zakaj delam, kar pač delam (meditiram, hihihihi J ) . . . Za vsemi objavami sem jaz Maja, Maja, ki je dobila priložnost, da svoje življenje spremeni izboljša in zapelje v čisto drugo smer. Zato najprej kratek zapis o tem, zakaj je nastala MičnaCvetlična, ki sem si ga izposodila kar iz Facebook strani MičnaCvetlična:

»Ko so me v preteklosti dokaj pogosto spraševali, kdaj nameravam imeti družino, se poročiti in te klasične zadeve, ki zanimajo vse naše tete, strice, sosede, babice in dedke, sem običajno odgovarjala z odgovorom, da moram najprej sebe spraviti v red. Seveda, brez da bi zares sama pri sebi vedela, kaj točno to pomeni oz. kaj točno mislim s tem.
No pa je očitno nekdo tam zgoraj zelo dobro vedel, kaj to pomeni in tako se mi je, kot hišica iz kart sesul ves moj svet, za katerega sem prej kar nekaj časa živela. Praktično čez noč sem ostala brez partnerja in brez službe.
Ostala sem sama s škatlo robcev v rokah in z vprašanji: Kaj naj sedaj počnem? Kaj si sploh želim v življenju? Kaj bi sploh rada dosegla? Kdo sploh sem jaz in zakaj sem tukaj? 
Bila sem bitko sama s seboj in zelo kmalu mi je postalo jasno, da je moj porušeni svet stal na zelo trhlih temeljih in da se je pravzaprav moral podreti.
Sklenila sem ga postaviti na novo in ker sem že bila precej v alternativnih vodah mi je pot prekrižal še tečaj meditacije. Tudi to se je zgodilo čez noč. Sprejela sem ga in pustolovščina se je začela. Zdravila sem sebe, svoje otroške rane, začela razumevati, zakaj se mi je vse to zgodilo, našla pa sem tudi strast v svojem početju in novih spoznanjih. Odločila sem se, da ne želim več ugajati drugim, ter sebe postavila na prvo mesto pri sebi in na enakovredno mesto pri drugih.
Ves čas pa je v meni tlela želja po "BITI NAVDIH". Če sem se iz tal dvignila jaz, zakaj se nebi zaradi tega še kdo drug??  In prišel je odgovor tudi na to vprašanje...
Meditacija me je tako prevzela, da sem postala certificirana vaditeljica meditacije. Želja po tem da ljudem pokažem kako lahko sami spremenijo svoje življenje na bolje, je bila v meni iz dneva v dan močnejša. In tako je nastala MičnaCvetlična ki ponuja recept za ponovni vzlet, ki sem ga sama še kako dobro preizkusila.«

V zadnjem času sem mnogokrat slišala za besedico PEACH, s katero bi lahko svojo predstavitev opisala, ampak  jaz bom temu raje rekla, kar nekaj kar sem jaz.  Nekaterim sem všeč, drugim ne, nekaterim še bom, spet drugim ne bom všeč nikoli, ampak nič hudega. J Življenje mi je namreč pokazalo, da ne glede nato kaj naredim, rečem ali objavim je 50% ljudem to všeč, drugim 50% pa ne.
Naprej me vodi strast, da delim svoje početje s tistimi, ki se bodo v mojih zapisih ali urah meditacije našli in hvaležnost za vsak trenutek in človeka, ki se zaradi mojih besed ali dejanj počuti bolje. J

Šla sem čez vihravo obdobje, srečala mnogo ljudi, tistih ki so mi prinesli lepe izkušnje in spoznanja, pa tudi tistih, ki so mi povzročili bolečino. Najbolj pomembno pa je, da danes vsakemu izmed njih zmorem reči hvala. Saj brez njih nebi pisala tega članka in zagotovo nebi bila tukaj kjer sem. J
Kar malo me zmrazi misel, kako nesrečna in nezadovoljna bi bila danes, če se mi moj takratni svet nebi zrušil. J

Zato Dragi moji, vedite, da vsaka izkušnja, kriza, bolečina ali neprijetnost v sebi nosi veliko lekcijo. Od nas pa je odvisno, ali smo to bolečino sposobni pogledati bolj globoko in se iz nje kaj naučiti. Jaz sem se tega kar dobro učila in se še učim. Še vedno strese in preizkuša, vendar se sedaj znam zazreti vase in prebrati drobni tisk, ki ga neprijetni dogodki prinesejo s seboj.  In v prihodnjih zapisih bom pisala ravno o tem. O situacijah v katerih sem našla skrit pomen in lekcijo. O preizkušnjah, ki so postale izkušnje in za katere sem neskončno hvaležna. J

Spodaj v komentiranjih vas vabim, da tudi sami delite svoje izkušnje in mnenja. Zgodbe, pohvale in kritike, pa mi lahko pošljete tudi na elektronski naslov: micna.cvetlicna@gmail.com


Rada vas imam in lep pozdrav do naslednjič. J



Ni komentarjev:

Objavite komentar