petek, 25. november 2016


. . . PREPRIČANJA, PREPRIČANJA, PREPRIČANJA, . . .

Dejstvo, da naša prepričanja usmerjajo dogodke v našem življenju, sem iz teorije poznala zelo dobro. Prepoznati to dejstvo tudi v svojem realnem življenju, pa včasih ni preveč prijetno. Ne dolgo nazaj sem namreč naletela na dve malo manj prijetni lekciji, ki sta mi zelo nazorno pokazali, kakšno prepričanje sem nosila v sebi glede ljudi, oz. predvsem moških. Lekciji sta bili dve, ker prva očitno ni bila dovolj jasna, saj nisem razumela njenega sporočila.

Nekaj tednov nazaj sem brskala po mojem facebook profilu, ko se je nek znanec, po nekaj letih, spomnil name in želel malo poklepetati. Ker se že res dolgo nisva videla, oz. imela kakršnega koli drugega stika, sem bila vesela njegovega pozdrava, zato sem mu tudi hitro odgovorila. Nekaj časa sva prijetno klepetala, potem pa me je kot strela iz jasnega presenetilo njegovo neprimerno opolzko povabilo. V trenutku sem izgubila čisto vse veselje do pogovora in ga prijazno odslovila. Dogodku  kasneje nisem pripisovala posebnega pomena, pomislila sem le »joj, kakšen nezrel kreten, ali se to res še dogaja v naših letih«. Na vse skupaj sem malo pozabila, vse dokler se mi zgodba čez nekaj dni ni spet ponovila z drugim človekom. Popolnoma enako, najprej prijeten klepet in spet nepričakovano nespodobno povabilo.

Tokrat je dogodek pritegnil več moje pozornosti, celo toliko da sem se zjokala in hudovala nad tem, da v svoje življenje privlačim same "kretene". Odpravila sem se v posteljo in se raje lotila branja knjige. Prebrala sem zapis o naših prepričanjih. Pisalo je o našem fokusu in da tisto na kar smo osredotočeni, tisto se povečuje. In tisto o čemer smo prepričani, to privlačimo v svoje življenje. Branje tega zapisa je v meni povzročilo močan klik. "Seveda!" Obakrat sem pomislila isto " Kakšne kretene vlečem nase." V tem trenutku sem se svojih misli močno zavedla. V svoji podzavesti sem nosila prepričanje, da v svoje življenje privlačim same "kretene ". In kaj drugega se je lahko zgodilo, kot to, da sem jih dejansko privlačila. 

Prepoznala sem svoje prepričanje in ga s tem tudi že ozavestila. Lotila sem se še pisanja o svojem novem spoznanju in ga skozi meditacijo izdihala ven iz sebe. Staro prepričanje sem nadomestila z novim. Sedaj je moj fokus usmerjen v nove kvalitetne ljudi. 😄

Ko sem dojela lekcijo, se mi je dogodek nehal ponavljati, sprememba prepričanja pa mi v moje življenje, že prinaša kvalitetne ljudi in odnose. 😆 Hvaležna sem zanje, ter tudi za lekcijo, s katero sem prepoznala svoje nekoristno prepričanje. 

Vsaka situacija, četudi ni ravno vrhunska, zadaj nosi močno sporočilo. Le prepoznati ga je treba. Zato dragi moji, potrudite se iskati skrita sporočila v vsaki nelagodni preizkušnji ki vam prekriža pot. 😆

Rada vas imam in leeep pozdrav do naslednjič. 😃

Vaša MičnaCvetlična 💕

Ni komentarjev:

Objavite komentar