sobota, 14. januar 2017

. . . TALE JE PA PRIDNA . . .

Ne dolgo nazaj, mi je na uho mi je prišla vest, da me ljudje iz moje okolice vidijo kot pridno. Prijetna pohvala, ki pa me je tokrat poslala v nekoliko globlje razmišljanje o tem, kaj biti pridna sploh pomeni?

Uradna definicija v Slovarju slovenskega knjižnega jezika pravi, da je priden tisti ki rad in dosti dela.
Moje oko pa je najbolj zbodel slednji zapis:  "ki izpolnjuje dolžnosti, zahteve" Zakaj, se boste vprašali. Verjemite, tudi jaz sem se in to zelo intenzivno.

Preprosto zato, ker sem se v tem zapisu našla. No če pogledamo resnici v oči, se je v tem zapisu našla Maja iz preteklosti. Mirna, tiha in pridna Maja. Ves čas sem vestno izpolnjevala dolžnosti in zahteve, ki so mi jih naložili drugi. Ubogala in ugajala sem vsem. Ob misli na to, kako zelo sem bila pridna, se mi danes kar malo naježi koža.

Spraševala in vrtala sem še naprej, saj me je zanimalo zakaj sem to hotela. Nekaj je moralo biti za tem. In res je bilo. Kadar sem izpolnjevala naloge in zahteve drugih ljudi sem po opravljenem delu prejela pohvalo. Dobila sem občutek sprejetosti in občutek, da sem nekaj vredna. Če sem ravnala drugače, kot so želeli drugi sem dobila grajo. To mi seveda ni bilo všeč, zato sem se z leti naučila biti pridna. Delala sem tako, kot so želeli drugi, ker sem si tako zelo želela biti sprejeta in pohvaljena. 

Pred leti, bi mi takšna pohvala pomenila vse, tako dobro bi se mi zdelo, no mojemu egu bi se to zdelo dobro. Danes pa je ne potrebujem več. Naučila sem se pohvaliti samo sebe, moj obstoj ni več odvisen od sprejemanja drugih, saj vem, da sem jaz tista prva, ki moram sprejeti in ljubiti samo sebe.


Zato dragi moji, bodite pridni še naprej, ampak v svojem smislu. Ni vam treba izpolnjevati nalog in ukazov drugih, samo zato da bi vas imeli radi. Pravi ljudje vas bodo imeli radi točno take, kot ste in svoje ljubezni nikoli ne bodo pogojevali s stvarmi, ki bi jih za njihovo ljubezen morali opraviti. 


"ta pridna" 😉😉


Rada vas imam in leeep pozdrav do naslednjič. 😃



Ni komentarjev:

Objavite komentar