sobota, 24. junij 2017

. . . ODLOČILA SEM SE ZA SPREMEMBO . . . 


Te dni se pri meni vse odvija zelo hitro in intenzivno, saj sem se odločila za eno izmed večjih sprememb v svojem življenju. Odločila sem se za selitev v London. Koliko časa bom ostala tam ne vem, tudi več možnosti je odprtih, vem le, da grem tja z veliko mero zaupanja, da so moje odločitve prave in da si s tem delam popotnico za novo stopničko v mojem osebnem razvoju. 

Kak mesec nazaj mi je prijatelj govoril o priložnosti v tujini, ki jo je dobila njegova prijateljica, ki je v določenem obdobju delovala zelo podobno kot jaz. Vse skupaj me je peljalo do misli, kakšna bi lahko bila priložnost zame. Bežno sem razmišljala, a temu nisem posvečala posebnega pomena, vedela pa sem, da bo takšna priložnost slej kot prej prišla tudi zame. In je, kake tri dni za tem.

Prej sploh nisem kaj dosti razmišljala o tujini, še manj, da bi kaj iskala, ker me je bilo tega na nek način strah. Povem pa lahko, da me je priložnost našla sama od sebe, ker sem vedela, da me bo. Odločila sem se zelo hitro in kljub temu da sem vedela, da je odločitev prava, sem potrditve v prvih dneh še iskala v okolici, hkrati pa sem se zavedla dejstva, da me čaka še nekaj dela, da spustim vse navezanosti, ki so bile vzrok mojih strahov in iskanja potrditev v okolici. Razrešiti sem morala predvsem navezanosti na ljudi, dogodke, kraje in stvari, ki jih imam rada, vedela pa sem tudi, da je to tisto edino pravo, da se lahko pomaknem naprej. Kljub temu, da sem kar nekaj dela že opravila in da ga nekaj še čaka, niti za trenutek nisem pomislila na to, da odločitev nebi bila prava. Vem da je in hvaležna sem zanjo.


Zavedam se, da je moja duša le želela novo izkušnjo, jaz pa sem se kljub strahu odločila zanjo. Skočila sem iz cone udobja in grem novim dogodivščinam naproti, z veliko mero zaupanja in hvaležnosti. Svetujem, da sami storite enako. Kadar imate občutek, da ste obstali na mestu, nekaj drzno spremenite, če boste ob tem preprosto zaupali, se bodo dobre stvari odvile same od sebe. Meditacija, pisanje in eterična olja pri tem zelo pomagajo. 

Nekoliko daljši članek na temo mojega odhoda pa si lahko preberete še tukaj.




Rada vas imam in leeep pozdrav do naslednjič. 😃


Ni komentarjev:

Objavite komentar