nedelja, 18. junij 2017

. . . ZGRABILA ME JE SLABA VEST . . . 

Bila je sreda zjutraj, zbudila sem se okoli pol šeste ure zjutraj, tako kot običajno, a tokrat zelo utrujena, ker sem ponoči slabo spala. Razloga za stanje nisem iskala, sem si pa želela še nekoliko poležati in še malo zaspati. Ker nisem imela obveznosti takoj zjutraj, sem si to res privoščila. Dodatni spanec sem potrebovala, a v ozadju se je oglasil nek glas, ki mi je prigovarjal, da se sredi tedna ne poležava, da se sploh ne poležava in da imam veliko dela in da delam premalo. 

Seveda sem hitro dojela, da se nekje iz ozadja oglaša še nek nepredelani vzorec in se zato vprašala: zakaj tako in od kje? Ni bilo potrebno veliko, saj mi je hitro postalo jasno, da očitno še nisem v celoti predelala enega izmed vzorcev po katerem sem delovala v preteklosti, saj sem bila tako naučena. Tisti tihi glas je bil neke vrste test, kako bom reagirala. V preteklosti sem temu glasu večinoma podlegla, se takoj dvignila iz postelje in šla delat, tokrat pa sem ravnala drugače, saj sem imela možnost izbire.

Podaljšala sem spanec, tisti tihi nadležni glas, ki mi je prigovarjal nasprotno, pa sem predala v nebesa in ga skozi meditacijo izdihala iz sebe. Kaj hitro sem občutila olajšanje. Nato sem se še zahvalila za to misel, test in možnost, da sem se naspala. Ko sem vse to storila, sem se počutila odlično in srečno. Imela pa sem tudi dovolj energije za nadaljnje delo. V preteklosti pa sem ob takem dnevu samo sebe silila v delovanje, ki pa zaradi utrujenosti seveda ni moglo biti opravljeno dobro.

Šlo je torej za preizkušnjo, koliko sem zares usvojila lekcijo in koliko zares delujem v isti smeri, kot razmišljam.

In ja, sklenila bom z mislijo, da sem tudi jaz samo človek in da si zaslužim počitek, tako kot tudi vi dragi moji bralci. Počitek si namenite sami, saj vam ga drugi ljudje namesto vas ne bodo dali. Le vi ste kreator svojega življenja in ne puščajte ga v milosti in nemilosti drugim in tudi ne podzavestnim omejujočim vzorcem. 

Pa še to: Nedelja je ravno pravi dan za počitek. 😆😆





Rada vas imam in leeep pozdrav do naslednjič. 😃


Ni komentarjev:

Objavite komentar